Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Μουρίνιο: " Έχουμε μεγάλο σεβασμό για τον ΑΠΟΕΛ "



   O Ζοζέ Μουρίνιο απευθύνθηκε στα μέσα ενημέρωσης, δίνοντας συνέντευξη Τύπου, πριν από την αναμέτρηση με τον ΑΠΟΕΛ (21:45, Μega):
  
 " Δεν είναι σε καμία περίπτωση αλήθεια ότι έχω επιβληθεί σε κάποιου είδους κανόνα σιωπής. Δεν έχω απολύτως τίποτα να δικαιολογήσω. Δεν είμαι εγώ υπεύθυνος ".
  
 " Όταν κοιτάς την ομάδα του ΑΠΟΕΛ δεν έχεις παρά να συνειδητοποιήσεις την αξία τους. Μάχονται για κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και πιστεύουν πάντα ότι όλα είναι πιθανά στο ποδόσφαιρο. Ίσως ο καθένας πιστεύει ότι η ισοπαλία με τον ΑΠΟΕΛ θα είναι εύκολο πράγμα, αλλά δεν περιμένω κάτι τέτοιο. Εμείς, θέλουμε ένα καλό αποτέλεσμα στη Λευκωσία, και έπειτα να σφραγίσουμε την πρόκριση στο Μπερναμπέου. Ο ΑΠΟΕΛ έχει φθάσει τόσο μακριά για έναν λόγοΑπέκλεισε μεγαθήρια, όπως η Λιόν, η Σαχτάρ Ντόνετσκ και η Πόρτο. Μπορεί η ιστορία μας και η οικονομική μας δύναμη να μας καθιστά το φαβορί της αναμέτρησης, αλλά το ποδόσφαιρο είναι ποδόσφαιρο και τρέφουμε μεγάλο σεβασμό για αυτούς. Θα είναι ένα δύσκολο ματς ".


 "Ο Μοράις έπαιξε για μένα στην Τσέλσι. Έπαιξε στους προημιτελικούς εναντίον της Μπάγερν Μονάχου και ελπίζω να παίξει και εναντίον μας αύριο. Είμαι ευτυχής για τους Πορτογάλους ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στην Κύπρο ".

 "Ο διαιτητής δεν θα είναι πρόβλημα για μένα. Ελπίζω ότι οι παίκτες θα είναι οι πρωταγωνιστές του αγώνα και όχι ο διαιτητής ".
  
 "Θα είναι αρκετά δύσκολο να πάρουμε την ισοπαλία στη Λευκωσία. Ζήσαμε μια ανάλογη εμπειρία με την ΤΣΣΚΑ στη Ρωσία, πράγμα που μας ανάγκασε να επιλύσουμε την κατάσταση στο σπίτι μας. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε ένα καλό αποτέλεσμα εδώ, αλλά πιστεύω και πάλι ότι το παιχνίδι θα είναι δύσκολο. Ο επαναληπτικός αγώνας στο Μπερναμπέου θα είναι λίγο πιο εύκολος".
  
 "Ο Κοεντράο είναι μια χαρά. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο συμμετοχής, αλλά το ηθικό του είναι υψηλό. Όλοι οι παίκτες μας στην ομάδα είναι έτοιμοι να παίξουν αν και μερικοί έχουν λιγότερα παιχνίδια στα πόδια τους τον τελευταίο καιρό. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε όλα αυτά, και το ίδιο κάνουν και όλοι οι υπόλοιποι. Είμαι πάρα πολύ ευτυχής που δεν έχω ακούσει από κανέναν να αναφέρει το όνομα Τσάμπι Αλόνσο. Ο Γκρανέρο θα ήταν μια καλή επιλογή που σκέφτομαι για να αντικαταστήσει τον Αλόνσο. Τον υπολογίζω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι προορίζεται και για βασικός. Παρ' όλα αυτά, είναι έτοιμος να ξεκινήσει, αν χρειαστεί. Αυτό, όμως, θα αποφασιστεί τελευταία στιγμή ".

 "Θέλω να πιστεύω ότι θα προσπαθήσουμε να φθάσουμε στους ημιτελικούς για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου